privatni IP adresy

Lažo Igor Lazo at Patria.CZ
Tue Mar 17 19:18:02 CET 1998

> jsou
> INTERNETu ukazat

> internetu

> Ale pane kolego, ja s Vami nesouhlasim - site routovali - to prece
> neni spravne.
> Jinak opravdu privatni site se nesmi
> routovat ven z organizace, prvni router providera jim musi
> zabranit proniknuti do internetu.

Co znamena "routovat privatni site" ?

Kdo a kde zakazal ( pravne ) transfer
datagramu s privatni adresou do Internetu ?
Muze to udelat jedine provider ve smlouve.

Jina vec je, ze je to neciste a zbytecne.
( ten transfer )
Ale myslim, ze na Internetu se vyskytuji
horsi veci, nez zatoulany datagram
s privatni adresou :-)

S pozdravem

Igor Lazo