privatni IP adresy

Vojtech Vrba vv at terminal.cz
Wed Mar 18 12:40:12 CET 1998

> [...]
> touto privatni adresou nejdou ! Od Vas odchazeji packety s Vasi - tedy
> registrovanou - IP adresou a odchazeji na adresu 192.168.x.x - ktera
> neexistuje a tudiz nikam nedojdou. A mimochodem - nejdou do nemecka , ale
> do US na dante ..

> Ale on prece nic nepropaguje ! Prave ze routa 192.168.x.x nikde neexistuje
> tak to leze na default az to dojde do 'nikam' . Kdyby ji nekdo propagoval,
> tak by mu to tam take doslo.

> Tyhle znalosti (kompletni routy) maji zrejme az routery na dante -
> teleglobe. Ono to taky predpoklada velmi slusne nadupane stroje.

to vubec neni pravda, ze tyhle znalosti maji az routery na Dante,
Teleglobe, cesnet, terminal, prakticky vsichni clenove NIXu tady maj
plny routy.
Zas tak nadupany stroj nepotrebujete, jeden zrovan sedi vedle mne.
Pochopitelne se jedna o cisco, uz i stredni cisca umi BGP a zvladnou
plny tabulky.
Proto rikam,m ze je to bordel pres BGP, nepredpokladam, ze kdyz nekdo
jede full BGP, tak ma jeste k tomu default.

s pozdravem VV

> |                             petrsi at jcu.cz                              |

 Vojtech Vrba
 Technical director of @Terminal.cz