DOMENY

Jiri Slovacek stella at avonet.cz
Mon Mar 23 21:11:31 CET 1998

Prave jsem se dostal do faze, kdy i vedeni firmy zacina uznavat, ze se
neobejde bez prezentace na webu a zacina to vypadat, ze pochopi i to ze by
to chtelo co nejzapatovatelnejsi domainu. Bohuzel www.stella.com i
www.stella.cz  jsou already used a tak hledam alternativy.

Kdesi na webu jsem narazil na seznam registrovanych pripon ze kterych jsem
vybral .nato a .int, ktere by se daly registrovat. Bohuzel nevim jak nato a
co me to bude stat. To je moje prvni otazka.

Za druhe: jsem slysel, ze by se mely objevit nove registrovane domeny -
pripony. Tudiz by mne zajimalo kdy se objevi, jak budou vypadat a co za ne.

                                                    Dekuji vsem ochotnym
lidem za odpoved

P.S.: Byl bych radeji,  kdyby odpovedi chodily na mail, protoze nevim kdy se
asi tak zase dostanu do konference.

P.P.S.: Prosim omluvte me terminy techniky....
Ji?í Slová?ek, Zlín - stella at avonet.cz
Stella spol. s r.o.