DOMENY

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Tue Mar 24 12:37:36 CET 1998

> Kdesi na webu jsem narazil na seznam registrovanych pripon ze kterych jsem
> vybral .nato a .int, ktere by se daly registrovat. Bohuzel nevim jak nato a
> co me to bude stat. To je moje prvni otazka.

Melo by byt mozne i .org, ale nevim, jestli je to Vas pripad. Myslim, ze
CSSD mela domenu socdem.org a napriklad domeny oscar.com a oscar.org maji
stejneho vlastnika a tim jsou oni udelovaci sosek.

> Za druhe: jsem slysel, ze by se mely objevit nove registrovane domeny -
> pripony. Tudiz by mne zajimalo kdy se objevi, jak budou vypadat a co za ne.

Uz se objevily(?), mely by jit zaregistrovat na http://www.domeny.cz. Dale
jsou udajne docela liberalne pridelovane domeny *.tm (Turkmenistan /
Trade Mark), *.nu (jakesi ostrovy v Pacifiku / "New"), *.to (Tobago?),
*.ly (Lybie). Registraroti by mely byt vyhledatelni kdyz na
http://www.hotbot.com/lite/ si zvolim patricnou TLD a napisu neco jako
domain registration.

BTW s tou Lybii pry byly problemy, USA pry tu domenu nejak blokovaly,
protoze nemaji radi Kaddafiho.

Petr Nachtmann