Segmentace IP

Michal Ludvig mic at cybeteria.cz
Fri Mar 27 12:56:44 CET 1998

Dobry den,
zanedlouho bych mel zacit trochu predelavat nasi sit a nerad bych se
dostal do zbytecnych problemu, takze se radeji ptam predem.

Nyni mame sit typu C rozdelenou na dva segmenty. Jeden ma adresu
AAA.BBB.CCC.0/25 a ten druhy AAA.BBB.CCC.128/25. Tedko bych potreboval ten
druhy seg. jeste dale rozpulit (cili jeden AAA.BBB.CCC.128/26 a druhy
AAA.BBB.CCC.192/26). Kolega mi ovsem rikal, ze kdyz delim sit, tak musim
mit vsechny segmenty stejne, cili ze bych mel rozpulit i tu prvni na
AAA.BBB.CCC.0/26 a AAA.BBB.CCC.64/26. Me se to moc nezda, rek bych, ze
staci rozdelit ten druhy segment.

Muze mi to nekdo potvrdit/vyvratit? (Ta sit by nemuze zustat delsi dobu
nefunkcni, takze bych to potreboval vedet, jeste nez do toho hrabnu).

Routuju to linuxem, vsechny segmenty zacinaji na nem a je to normalni
ethernet 10Mb, na cemz ale nejspis nezalezi.

Diky
Michal Ludvig