Jak merit mnozstvi dat prenesenych mezi pocitaci?

Milan Kerslager milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz
Thu May 7 01:26:42 CEST 1998

Takovy provider se mi vubec nelibi. Bud platim pausal za pevnou linku
nebo za modem/cas - ale tohle???

> A meri to pocet prenesenych packetu nebo bajtu ?

Jadra 2.0.x pocitaji packety (pak se to vynasobi nejakym magickym cislem
a je to priblizny vysledek), jadra 2.1.x pocitaji i bajty.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        E-mail: milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz