hlavicka souboru

Podhajsky Jan XPODHAJS at cs.felk.cvut.cz
Thu May 7 13:16:11 CEST 1998

On Thu, 7 May 1998, Ales Horak wrote:

> Pokud se jedna o soubor, ktery lezi v adresari osetrenem nejakym
> index.html, welcome.html, atp (napr. u Apache je to parametr
> "DirectoryIndex" v souboru "srm.conf"), pak se k informacim o souboru
> nijak nedostanete (coz je myslim dobre).
> (Samozrejme predpokladam, ze ten Vas program se na WWW server dobyva
> "klasickymi", tedy "korektnimi" prostredky - cili socket(), open() a
> potom http prikazy)

No tak to bych nesouhlasil. Mne to vsechno funguje napr. pres javasript,
kdy document.lastModified vrati napr. datum posledni zmeny.
Takze principielne to musi jit. Otazka je jak?
Mozna, ze pisi spatne HEAD, nemuzete mi nekdo poslat ukazku, jak dostat ho
spravne pouzit.
Ikdyz je mi divny, ze javascript to vydoluje a HEAD prece nejde na vsech
serverech
(asi se podivam do zdojaku NN:)

s pozdravem
Podhajsky Jan