hlavicka souboru

Petr Landa landa at oksystem.cz
Thu May 7 19:27:42 CEST 1998

>     To jste se, s prominutim, utal znovu ...
>     Request musi koncit HTTP/1.1, nikoli pouze 1.1 a musi obsahovat jeste
> (prinejmensim) Host: - bez nej byste mel obdrzel pouze 400 Bad Request, a
> budete tam potrebovat i Connection: - protokol HTTP/1.1 je preci jen oproti
> HTTP/1.0 trochu slozitejsi. Takze jednodussi bude pouzit toto:
>
> HEAD /nejakej_soubor.html HTTP/1.0<CrLf>
> If-Modified-Since<CrLf>
> <CrLf>
>
> nebo, pokud trvate na te 1.1 pak (tato syntaxe umoznuje take testovat
> virtualni servery)
>
> HEAD /nejakej_soubor.html HTTP/1.1<CrLf>
> [...]

Jenom par drobnych postrehu:

HEAD musi byt vzdy velkymi pismeny. Host: napriklad jen s velkym H.
Cesta k souboru musi samozrejme presne sedet (velka-mala pismena, htm nebo html...)
Prekvepuje mne, ze by slusne Web servery neumely HEAD. (Kdo ho
neumi?) Host: je mozno pouzit nekdy i v HTTP/1.0 .

zdravi

Petr Landa
Technical Instructor at OKsystem, Ltd.
Training of Novell/Microsoft products.