Jak merit mnozstvi dat prenesenych mezi pocitaci?

Milos Prudek prudek at sol.cz
Sat May 9 19:35:07 CEST 1998

> Takovy provider se mi vubec nelibi. Bud platim pausal za pevnou linku
> nebo za modem/cas - ale tohle???

A proc prosim? Napriklad jedna firma nabizi bud pausal 5000 Kc za linku
9600, nebo pausal 1360 Kc za linku 9600 pri omezeni na 100MB, 3100 pri
omezeni na 250MB, atd., takze si muzete poridit pevnou linku i kdyz
zpocatku nebudete vyuzivat internet naplno, a pritom platite podle
spotreby. Pozdeji muzete prejit na pausal za neomezenou linku.

Co je na tom spatneho?

--
Milos Prudek