hromadny mailing

Skolsky urad Decin su3502dc at uiv.cz
Mon May 11 10:23:47 CEST 1998

> samozrejme. Ale to bych radil pouzit nejaky slusny postovni program, ktery
> rozesilaci seznamy umi - trebas Pegasus Mail. Pokud se nedokazete
> odtrhnout od Microsoftu, tak musite pouzit nejake jine reseni.
Pegasus mail bych moc nedoporucoval, jeho distribucni seznamy jsou
omezene. Mam v nem kolem 80 polozek a pri pokusu o odeslani, ohlasi
"Chybu doruceni" a seznam orizne tzn. neposle to na vsechna zarizeni.
To je jeden z duvodu, proc uvazuji o prechodu na MS. :-(

S pozdravem
               Petr Janda
          informatik SU Decin