Jak merit mnozstvi dat prenesenych mezi pocitaci?

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Mon May 11 13:21:47 CEST 1998

Zdravim,

On Sat, 9 May 1998, Jan Hrdonka wrote:

>   Predpoklad, ze ISP pouzivaji routery je urcite spravny. Ale zajimalo
> by me, jestli se to vubec nekomu dari na CISCu. `Pocitadla' u interface
> totiz casto lzou a IP accounting je akorat dobry zpusob jak router
> a sit udavit.

Proc, naprosto normalne se da pouzit. Jiste, tabulky se plni dost
rychle, ale neni problem si je nastavit na rozumnou velikost a
pravidelne stahovat. Na Pasnetu to delaji a napr. nase 7000 ma dve ATM a
6 ethernetu a staci stahnout a vyprazdnit jednou za 5 min. Napsat
scryptik, kterej si rsh tabulku prenese snad neni takova traga.
Opravdu to chce mit dost rozumnou velikost tabulky (cim vetsi, tim vic
to zpomaluje, ale zase se to musi min casto tahat).

Testoval jsem to na 2500 4000 a tam je to take v pohode. Hlavne to chce mit
dost pameti. To je ale obecne vlastnost ciscek. Te proste neni nikdy
dost.

							Jirka