Vysvetlete mi traceroute

Mira Tempir xtempir at informatics.muni.cz
Tue May 12 19:54:16 CEST 1998

Vlach Vladimir wrote:

> 1, 2, 3 cislo ynamenaji totey. Jsou to podle mne 3 pokusy.
> Pokud je tam * tak je to ztraceny packet (nevratil se)

> IMHO: No byt by to nemelo. Pokud jsou na jednom radku tak je
> to spatne s tim urcitym zarizenim, nebo s tim, co je pred nim.
> Pokud jsou sem tam tak to zase tas spatne neni.

 Dobry den,
chtel bych se Vas pri teto prilezitosti zeptat, zda existuje na Siti
nejaky on-line material ( pokud mozno komplexnejsiho charakteru ), ktery
se zabyva touto problematikou - cili TCP/IP,  konfigurace web serveru
(Apache).. Predpokladam asi v anglictine - v cestine asi ne, ze?
Veskere informace, ktere se mi podarilo ziskat jsou prece jenom dost
kuse a nechci investovat tisice do zahranicni literatury.

    Predem dekuji za odpoved

--
#   Mira Tempir .. xtempir at fi.muni.cz .. http://www.fi.muni.cz/~xtempir  #
#               Faculty of Informatics, Masaryk Univ., Brno              #