Jak si koupit SW WUSAGE6.0 z USA

Pavel Kodytek kodytek at brno.comp.cz
Tue May 12 23:24:18 CEST 1998

Prazska firma JIMAZ zprostredkovava registraci sharewaru a to dokonce v
nekterych pripadech levneji, nez pokud by sis jej registroval sam (prodrazi
se to predevsim o postovne).
Docetl jsem se ze zaregistruje uplne vse (Pokud najde autora). Firma
doporucuje zaslat kopii programu, pripadne alespon "About.txt, Readme.txt,
ci nejaky soubor, ktery vypovida o autorovi a o programu(kontakt, cislo
uctu, verze programu a pod.)

Skolsky urad Decin píše ve zprávì <199805110724.JAA00655 at ns.felk.cvut.cz>…
> Zdravim.
> Stojim ppred problemem. Chtel bych si koupit SW pro
> statistiky WUSAGE 6.0, ale stoji 75$. Jakym zpusobem provest
> platbu? Neexistuje u nas nejaka firma, ktera to zprostredkuje ?
Prazska firma JIMAZ zprostredkovava registraci sharewaru (tvrdi, ze
jakehokoliv). Predpokladam, ze by Vam mohli pomoci.

> Dekuji za vase rady.
> S pozdravem
> Vlada Vlach mailto:vlach at brn.czn.cz
> Brno        ICQ: 9511246

S pozdravem
               Petr Janda
          informatik SU Decin
Tel: 0412 513400 kl.122 Fax: 0412 511526 FIDO:2:423/115
mailto:su3502dc at uiv.cz        http://www.skolu.space.cz