hromadny mailing - za lepsi Proxy

Vl.Petr vpetr at bigfoot.com
Wed May 13 01:14:47 CEST 1998

>Reseni na Vas problem by se melo jmenovat www.winroute.cz a nebo opravdu
>www.linux.org.

aby mel i pan Toman radost, uvadim jeste (take cesky) proxyplus (www.fortech.cz ?), winroute mi pri "testovani" pripadl nejak paranoidni, tricet dni platne heslo nebo co, nez jsem se dostal k instalovani, tak to bylo prosly (ani jsem to uz nezkousel..), proxyplus bezi rozume stale, i kdyz jen ve 2user rezimu

Pokud nekdo zkousel obe tyto aplikace, tak se pochlubte s dojmy

v.p.