posta na skolach

Chrz Patrik - NH xchrp03 at vse.cz
Wed May 13 18:27:23 CEST 1998

In article <199805131429.QAA12963 at ns.felk.cvut.cz> petrnach at prfdec.natur.cuni.cz (Petr Nachtmann) writes:
>From: petrnach at prfdec.natur.cuni.cz (Petr Nachtmann)
>Subject: Re: posta na skolach
>Date: 13 May 1998 16:29:21 +0200

>Na vysokych skolach jsem videl

>Novell + Pegasus Mail

>Unix + telnet + Pine

>Nebo

>browser + Post.cz (Netaddress, Hotmail...) :)

>BTW, mozna by slo mit nejaky lokalni webovy email, ma s tim nekdo
>zkusenost?

>S pozravem

>Petr Nachtmann

Na www.gmx.de je zdarma POP3. Jinak je to mozne prohlizet i pres www, ale to
je samozrejme pomalejsi. Pokud to chcete spoustet na nejakych horsich
pocitacich doporucuji ARACHNE (www.naf.cz/arachne) to bezi skoro na vsem.

na VSE mame Novell + Pegasus, i Unix + telnet + pine a samozrejme nekteri
studenti maji schranku jeste jinde a dostavaji se na ni pomoci www nebo pop3.

Patrik Chrz