posta na skolach

Hanus Adler had at pdas.cz
Wed May 13 19:27:21 CEST 1998

On 13 May 1998 13:10:44 GMT, Jan <jan at clever.cz> wrote:
>Prosim poradte mi nekdo,
>
>mam tento problem:
>
>- skola ma 20 pracovist s pripojenim na Internet
>- u techto pracovist se stridaji zaci
>- tito zaci maji kazdy svoji e-mailovou schranku
>- zak sedi pokazde u jineho pocitace
>
><:-(

ach jo, nainstalujte si misto NT a Exchange jakykoli Unix a naucte sve
uzivatele pracovat s nekterym unixovym MUA -- treba pine, mutt, elm. Tak
to funguje ve vsech podobnych pracovistich, ktere jsem zatim videl.
Vsechno je prijemne centralne spravovano... a s vyjimkou tvorby a mazani
uzivatelu se na to cele roky nemusi sahat.

Pokud to budete resit vyhradne Microsoftimi produkty, tak to abyste si
rovnou poridil jednoho systemaka na kazde pracoviste... a bude to tak
tak stihat.

Jo a jestli si myslite, ze prumerny uzivatel neni schopen naucit se
pouzivat pine nebo elm, tak to se mylite. Jsou jich desitky, ba stovky,
dokonce i na tak netechnicke skole, jako je treba Filosoficka fakulta
UK. Co se tyce vykonu, tak na provoz Exchange klienta nebo Outlooku
budete potrebovat velmi silne stroje. Na provoz telnetu staci i XTcko (i
kdyz to uz jsem dlouho nevidel).

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.