posta na skolach

Milan Kerslager milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz
Thu May 14 11:53:46 CEST 1998

> A pozor na Winproxy, 602pro Internet & spol. Maji vzdycky alespon jednu
> neprijemnou "vlastnost", kvuli ktere si v budoucnu budete rvat vlasy. O
> serveru Exchange radeji pomlcim, to je spis rovnou na zabiti.
> _____________
> jakou neprijemnou vlastnost ma to M602?

Bohuzel nejsem pochodujici encyklopedie a sam jsem s tim nedelal. Vzdycky
jsem ale musel konstatovat, ze s Linuxem by ty problemy nebyly a nasledne
poradit, jak ten Linux nainstalovat a pouzit.

Matne tusim, ze u 602 je zakopany pes v implementaci pristupu na Internet
ze stanic (v Linuxu Masquerade), ale ruku do ohne bych za to nedal.

Finta je v tom, ze pokud zaplatite nekomu, kdo Linuxu rozumi, usetrite za
HW a nebude problem implementovat jakoukoliv bejkarnu, kterou si v
budoucnu vymyslite. Odpadnou platby za SW a jen timhle si pak muzete
dovolit zaplatit nekoho, kdo vi, co dela, udela to dobre a vy nebudete mit
zadne starosti.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        E-mail: milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz