posta na skolach

Milan Kerslager milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz
Thu May 14 14:34:41 CEST 1998

> To same, a podle mne jeste vice, plati dnes ve svete Windows. Vzdyt ty
> jsou stavena prave pro ty "vseumely". Navic dokumentace NULA, support
> NULA, a spousta mlhy kolem.

Narazel jsem na to, ze Linux se da "zkusit" i na HW, ktery se vali nekde v
koute. Pokud uspeje (coz zalezi hlavne na tom cloveku), da se udelat
upgrade a provozovat vice sluzeb.

Pro Windows potrebujete neprve HW, protoze to jinak nepobezi. Uz jsem
videl mista, kde meli P2/233 + 168MB RAM kvuli Exchange, ktery stejne
nefungoval dle predstav. Jeho cinnost zastane Linux i na 386 s 40MB HDD.
(pokud budete chtit jen tu postu, pro proxy by to chtelo neco lepsiho a
alespon 16MB RAM).

> A nebo nemusi. Stejne jako reseni zvane Windows...

Jiste :-) Nezapomenme, ze ruzne OS se hodi na ruzne veci. Ja jsem (zatim)
stale proti tomu, kdyz nekdo tvrdi, ze Linux by mel byt i v kancelarich.
I kdyz to neznamena, ze by to Linux nezvladl i v nasem ceskem prostredi.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        E-mail: milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz