posta na skolach

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Thu May 14 15:59:42 CEST 1998

At 13:37 14.5.1998 +0100, you wrote:

>to je skoro hodne (resp. bez ironie docela malo), 4MB pri dnesnich cenach
>disku 1Kc/1MB !!!!
>
>Skoro jako na FELu, kde maji radovi useri asi taky 4-7MB a pak to dopada
>tak, ze si shaneji konta na FTP a ... zahlcuji cizi servery a site.... (je
>to tak)
Subj. je o poste. Na tu postu by to malo bohate stacit (pokial ovsem
predpokladame, ze si nebudu tahat objemne pripojene subory). Kedze skoly
vseobecne zapasia s financnymi problemami nemusi byt realne zvysovanie
diskovej kapacity serverov. Mozno by bolo riesenie, aby studenti, ktori
potrebuju vacsi diskovy priestor mohli pouzivat vlastne "suplikove" disky.

Zdravi
	Dusan Malik
e-mail :   malik at mbox.bts.sk