posta na skolach - velikost 4MB

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Fri May 15 16:56:38 CEST 1998

On Fri, 15 May 1998, Vl.Petr wrote:

> no vite, kdyz ja mu poslu 0.5MB mail a vrati se mi do meho DIALUP, mam
> velkou radost..., podle me to tam meli/maji omezeno na vsechno nejen na
> mail....

0.5MB mail? To je neco kolem 100 stranek plne A4, ne? No to tedy klobouk
dolu. Jsou i taci, kteri si pletou e-mail s necim jinym a posilaji mailem
i xxMB instalacky softu.

Omezene je jak homedir tak mailbox (na nekterem serveru i velikost 1
mailu).

K dispozici je i docasny pracovni adresar pro vetsi soubory a swap
Windows.

V drtive vetsine pripadu limitovane misto pro vyuku bohate staci.

Jarda Klaus
student FEL CVUT