posta na skolach - Pozor dlouhe a jednostanne zaujate

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri May 15 17:15:48 CEST 1998

> spojeni kvuli surfarum. No a s par CGI scripty kterymi se to ovlada
> kliknim z browseru to proste nema chybu. Tim ze jsem tohle reseni
> vymyslel a psal sam jsem mozna delal na prvni pohled zbytecnou praci,
> vzdyt na to existuje tolik hotovych reseni... Ale ziskal jsem tim
> pro me velice podstatnou vec: reseni do ktereho vidim a je mi jasne
> jak funguje. A pokud se vyskytne problem (a to se ze zacatku proste
> vyskytovaly) tak muzu nadavat jen sam sobe. A hlavne ho muzu okamzite
> opravit.

Mel bych k tomu jen jednu malou poznamecku.
Byva zvykem, ze clovek kouka, aby to bylo nejlepsi pro zakaznika. Predstavme
si ciste teoreticky, ze Vas prejede auto (rizezne nejakym agentem MS,
Winroute a LAN Projektu). Co bude ten zakaznik delat? At je software
komercnich firem jakykoliv, prece jenom je to standardni (aspon ve smyslu,
ze existuje nekdo, kdo o tom neco vi).

					S pozdravem
						Michal