posta na skolach - Pozor dlouhe a jednostanne zaujate

Jiří Kuchta Kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Fri May 15 17:26:31 CEST 1998

Dne 15 May 98 v 16:15, napsal(a) Michal Krsek :

> Byva zvykem, ze clovek kouka, aby to bylo nejlepsi pro zakaznika. Predstavme
> si ciste teoreticky, ze Vas prejede auto (rizezne nejakym agentem MS,
> Winroute a LAN Projektu). Co bude ten zakaznik delat? At je software
> komercnich firem jakykoliv, prece jenom je to standardni (aspon ve smyslu,
> ze existuje nekdo, kdo o tom neco vi).

Hmmm a kde a kdo to je ? Kde napriklad sezenu nekoho, kdo mi poradi
trebas takovou blbinku, jako jak ve Wordu tisknout obalky? Newsy mi
pripadaji v tomto pripade uplne k nicemu, protoze tech konferenci o
MS softu je tam tolik, ze se v tom naprosto neda vyznat. Hot line na
email vetsinou nemaji. O free softu mi to pripada vetsinou mnohem
jednodussi, protoze je daleko vice odborniku na Siti, kteri jsou
ochotni poradit, dost casto je to i sam autor. Navic, free soft byva
vetsinou mnohem pruhledneji udelan, takze se da snaze zjistit co se
kde podelalo, pripadne to nejak opravit. To je alespon muj dojem

> 					S pozdravem
> 						Michal

----
Ing. Jiří Kuchta   (Jiri Kuchta)
        Technical University of Brno;
        Fac. off Electrical Engineering and Computer Science
        Department of Computer Science and Engineering
        Božetěchova 2; CZ-61266 Brno; Europe; Earth
+------------------------------------------------------------------
tel: +420-5-7275-222; +420-5-43167-322  fax: +420-5-41211141
mailto:kuchta at fee.vutbr.cz
http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta
Fido: 2:421/13.7
Pegasus Mail - ceska WWW: