Jak si koupit SW WUSAGE6.0 z USA - CCard - banky - NET

Vl.Petr vpetr at bigfoot.com
Wed May 20 17:22:19 CEST 1998

-----Pùvodní zpráva-----

> Obchodni banka me vyhodila (pry to zakazali), Komercni banka chce
> pisemnou objednavku (mail-order) podepsanou klientem, na Expandia
> bance hotlinu nevedi, co je to nakup pres internet a ja nevim,
> jestli jsem se prave probudil nebo co...

Pres IPB mi to funguje; jen maji nekde ve smlouve nejakou noticku ze
kdyz budu obchod pres Internet reklamovat, nauctujou si stovku. (Pry
totiz je Internet nebezpecny; fax asi bezpecny je nebo co.) Sice
ostuda, ale lepsi nez nic...

***** kolik si strhavaji provizi? Na me chteli v Komercni bance 6%!! z
obratu, kdyz jsem je skripl, tak ze pry "domluvime" neco mezi 3-4% !!! Ale
stejne se mi to zda nehoraznost! Kolik chteji u IPB?
(ja taky nemam doma vydlazdeno mramorem jako oni takze by meli platit spis
oni, ze jim ty jejich karty nekdo vubec bere! Nehlede na to, ze oni
disponuji tim padem hotovymi penezi...)

> Jde mi o to, jestli nektera banka v CR podporuje treba overovani CC
> serverem v Inetu (znate tzo mozna z erotickych serveru, kde si
> P-server sahne na bankovni server a hned Vam rekne, ye Vase karta
> neni krzta, nebo ze mate neexistujici cislo atp....

Na zadny eroticky sajt bych cislo karty nedal uz z principu ;-)
Jestli nekdo bude mit v Cechach overovani CC serverem, bude to
Expandia. Teda pokud Expandia vi co dela a pokud se nekdo na ten
server probije. U ostatnich bank jsme zatim tak v sedesatych letech
:-(
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny at antek.cz