OPRAVA (Re: SITOVE KARTY TPC (TP+Coax), aby umely alespon na TP 100Mb)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu May 21 15:48:13 CEST 1998

On Thu, 21 May 1998, Bohumil Chalupa wrote:

> Proti SMC nemaji vyhodu zadnou, protoze jsou to ty same.  :-)
> (Na chipu maji napsano SMC.)
> Proti tem ostatnim maji tu vyhodu, ze splnuji pozadavek zadani,
> tj. umeji 100/10Mbps na TP a zaroven maji BNC (10 Mbps).

Omlouvam se, ponekud jsem se unahlil, a pomichal jsem veci dohromady.
Skutecnost je trochu jina:

Nevim, jaky chip maji citovane karty Accton EN1207.

Karta SMC jeste neni v prodeji, ma byt v cervnu,
jmenovat se bude SMC9432BTX (je z nove rady EtherPower II 10/100),
ma stat 2.695,- dealerska cena, 3780,- koncova  v baleni 1 ks
    a  112294,- dealerska  a  137500,- koncova    baleni 50 ks
Na chipu ma opravdu napsano SMC.
Zajimavy je tez udaj MTBF >250 let.  :-)

Moc se omlouvam za mateni obyvatelstva.  :-))

Zdravi
        Bohumil Chalupa