SITOVE KARTY TP + COAX 100MB compatible

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Sun May 24 11:44:18 CEST 1998

On Sun, 24 May 1998, Vl.Petr wrote:

> tak to se tedy necham jednou poucit, myslel jsem ze switche se rika proto,
> ze prepinaji 10/100, nebo ne?

Dovedu si predstavit HUB ktery umi 10 i 100 . Pokud je to ale HUB - musi
byt to same na vsech portech. Jestlize muze mit soucasne na jednom portu
10 a na jinem 100 pak mezi nimi musi bridgovat (switchovat). S touhle
vlastnosti - 10/100 na jednom portu - jsem se zatim setkal jen u SWITCHU.

|                             petrsi at jcu.cz                              |