CGI+PERL na NT?

Zdenek Hladik hladikz at infima.cz
Tue May 26 22:30:30 CEST 1998

On Tue, 26 May 1998 12:16:50 +0200, Marek GROSSMAN <grossman at nspuh.cz>
wrote:

>Vazeni,
>	muze mi nekdo poradit JAK, pripadne kde najdu JAK rozjet CGI scriptovani na
>NTckovem serveru? Perl.exe tu nekde mam, ale je k tomu potreba jeste neco
>jineho? Musi se nekde neco v IIS povolit? .....

BTW  V teto konferenci je to trochu off topic, Upozornuji na asi
pomerne cerstvou konferenci

            cz.comp.lang.perl

asi bude nekde mit i listserv podobu. Myslim ze pomerne maly provoz v
ni je dan i tim ze nebyla dostatecne zpropagovana. takze timto tak
cinim...

----------------------------------

PERL pro NT/W95 existuje minimalne ve dvou pouzitelnych variantach. Ta
ktera se zda byt kvalitnejsi a zrejme i rozsirenejsi roste na

   http://www.activestate.com

Starsi verze byla jeden exe soubor, novejsi potrebuje  minimalne jedno
dalsi DLL. Nejlepsi je si sosnout cerstvy build z vyse uvedene adresy.
obsahuje i zakladni knihovny.

Aby vam to chodilo potrebujete

1. funkcni instalaci perlu

          otestujte ji napr. programem s obsahem

            print ('hello world!");

        jmeno souboru zadate jako parametr programu

2. asociaci pripony (obvykle ".pl"  k programu PERL.EXE.

      overite tak, ze pokud v pruzkumnikovi/exploreru  dvojklik
      na souboru s touto priponou   spusti  perl a preda mu jmeno
      souboru

3. povoleni spusteni CGI skriptu z daneho adresare nebo dle danych
pripon.  Napr. v NETSCAPE serverech to musi byt takzvany typ CGI-SHELL
pro dany adresar

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ