HUB & Switch

Vl.Petr vpetr at bigfoot.com
Wed May 27 11:19:27 CEST 1998

To je zajimave :-)

Chtel bych se tedy zeptat - poradte, mam 10Mb hub (3Com OfficeConnect Hub
/8TPO • 8x RJ45) a cca 5-8 pocitacu (8 portovy HUB - viz
http://euroshop.cz/STORE/HARDWARE/cenyd.asp?typ=HUB)

Ziskam neco podstatneho prechodem na  3Com OfficeConnect TP 800 Fast
Etherbet Hub • 8x 100Base-TX, ktery je 5x drazsi??

Karty jsou 10/100 FastEtherlink

Kolize v siti asi budou porat, kdyz to nebude plnohodnotny switch, pomuze
rychlosti alespon sirsi pasmo ??

Mame tu ucetnictvi Money97 a to na pomalejsich pocitacich (P100/16 or 32MB)
obcas spadne, podle me kvuli siti...

Diky za rady

V.P.

p.s.: o 3Com se nehovori nejlepe, nicmene reklama je reklama, ze? Jsou skut.
tak spatne?