ZAKONY na netu (v elektronicke podobe...)

vpetr vpetr at bigfoot.com
Sun Nov 1 04:21:52 CET 1998

Oops, predchozi mail nepatril do konf... Omlouvam se vsem.

..ale zpet k zakonum:
proc si myslite, ze sbirka.cz je slaby zaklad?

"Tyto stránky prinášejí aktuální prehled cástek Sbírky zákonu Ceské
republiky, vydaných v roce 1998 vcetne plných textu predpisu a jejich
aktualizací"

Alespon neco, samozrejme to nema pokrocile "db" funkce, ale lepsi neco nez
nic.

vp