Anonymnejsi maily

Matus fantomas Uhlar uhlar at fantomas.sk
Mon Nov 2 12:55:31 CET 1998

Lazo Igor <Lazo at Patria.CZ> wrote:
-> Ja jsem to cele puvodne uvedl jako perlicku.
-> Delejte si s tou svou masinou, co chcete.
-> Jen mi neni jasne, proc tolik lidi obhajuje
-> absenci par radek textu, ktery by prokazatelne
-> byl uzitecny.

Problem zrejme nasal v tom ze kopa ludi nepochopila co ste napisali.
Vy ste napisali skutocnost ze zavedenim transparentnej cache sa zvysila
anonymizacia na maximum; a ze z dovodov autentifikacie by bolo dobre to
zrusit aby sa na hotmaile dalo zistit kto na neho pristupoval. Samozrejme v
spolupraci s providerom, v pripade spam-u a nelegalnych cinnosti...

Dakto to pochopil tak ze ste chceli zanonymizovat posielanie posty aby sa to
zistit nedalo...skratka dakto by mal poriadne citat co pisete.

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NETLAB+ Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz