Internet proti monopolu

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Nov 9 20:11:37 CET 1998

Lad'a (vpetr at bigfoot.com) wrote:
:
: Zejmena me ale mile prekvapil 0,- zrizovaci poplatek a ochota, s jakou se
: toho zjistovani ujali, a prestoze nejsou kabely, tak pry aktivne pouziji
: PCMku na "upravu" linky nekomu jinemu a dokonce prijeli bez ohlaseni jeste
: tentyz den obhlednout teren - az se mi nechce verit, ze je to TEN Telecom...
:

Muzete mi tohle nekdo potvrdit ci vyvratit? Uvazuji o zrizeni pevne linky
pres jednu ustrednu (i kdyz prime spojeni by bylo kratsi - nelze, nutno
o pres ustrednu...) coz ma podle mych informaci stat 1050 Kc mesicne. Ale
zrizovaci poplatky pry jsou 2500-5000 Kc podle narocnosti.

Diky,

Leos Bitto