HTTP1.1 a Transfer-Encoding

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Tue Nov 10 13:10:03 CET 1998

>diky. Potreboval jsem to pro vsechny servery. A uz jsem to vyresil, mel
>jsem problem s nacitanim teto informace, aby mi nenarusovala stranku..
>
>Ale pokud jsem to ze specifikace pochopil spravne, server posle blok dat,
>kde je nejprve CRLF delka CRLF a pak samotne data.
>Ja to nacitam pomoci fce read() a informace jak je blok dlouhy je mi
>docela na nic, kdyz uz jsem  nacetl blok mnou definovane delky?

no kdyz uz si pisete vlastni program, TAK PROC NEPOSILATE requesty ve verzi
HTTP/1.0 - zadny chunked transfer potom nemuze nastat ?!?! A verzi 1.0 by
meli rozumet vsechny servery - existuje spousta programu (proxy, indexovaci
programky - roboti, atd...), ktere ji stale pro usnadneni zivota (nemusi
podporovat krome chunked ani persistent connections atd).

Zdravi
D. Toman