No subject

Antonín Foller winnt at softec.cz
Tue Nov 10 16:55:01 CET 1998

    Kdyz uz jsme u toho, co city-way
(http://www.inway.cz/inway/cenik.html#City). Ma s tim uz nekdo zkusenosti ?
Cena mi pripada velmi slusna, 15000 za instalaci a 2500 mesicne. Telecom :0
ustreden, 0Kc (to se mi libi). Rychlost 1.6Mb/s (sdilena s ostatnimi,
prumernou udavaji 128kb/s).

    Porad mi pripada : Kam se na to hrabe jakakoliv pevna linka, pokud to
funguje alespon trochu rozumne.

    Hezky den
    Antonin Foller