No subject

David Kosik david.kosik at futurekids.cz
Tue Nov 10 17:42:42 CET 1998

Cet jste vubec ten cenik? 2500 je pripojka, ....

Přípojka 15 000 2 500
Cache 1 500 (do 500 MB) 990
Economy 3 000 (do 1024 MB) 4 990
Standard 3 000 25 900

City.Way - cena se skládá z ceny přípojky o průměrné rychlosti 128 Kb/s a
některé varianty připojení k Internetu.
Economy - cena zahrnuje plný přístup a přenesení 1 024 MB dat/měsíc. Za
každých dalších započatých 1 024 MB je 4 000 Kč.
Cache - připojení přes cache a přenesení 500 MB dat/měsíc. Za každých
dalších započatých 1 024 MB dat je 2 000 Kč.
Standard - cena zahrnuje plný přístup bez omezení množství přenesených dat."

to neni moc dobra cena, 25900 +2500 za neomezeny pristup.

David Kosik