No subject

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Tue Nov 10 22:18:27 CET 1998

Ono na tom neni nic sloziteho. Mate dve jednotky, nasmerujete anteny (ci
spise antenu na strane klienta) a jede to. ISP tam pravdepodobne soupne
nejake omezeni z jeho strany, v zavislosti na tarifu, ktery si zaplatite,
ale to uz neni Vase starost.
Jedine problemy, ktere muzou nastat, ze eventuelni neviditelnost mezi
antenou providera a Vasi, nicmene predpokladam, ze to maji na dominujicich
bodech. Druhy problem s tim lehce souvisi a tim je zaruseni pasma v dane
lokalite. V PRaze uz jsou ted mista, kde nemate sanci chytit rozumny
signal. Potom budete muset tomu Telecomu tech 1.050 korun za ustrednu
dat.

				Michal