DNS?

Marek Antos marek at antos.cz
Sat Nov 14 20:45:52 CET 1998

Dobry den,

> druha vec, kde se da dotazovat na domeny? drive fungovalo neco jako
> gopher.eunet.cz, ale dnes gopher neumi zase moje proxy a ty udaje
> tam asi uz ani neaktualizuji..

no nevim, rekl bych, ze to delaji. A v urcitem ohledu je to
nejspolehlivejsi zdroj informaci pro zaznamy v domene .cz.
Pochopitelne vyjma DNS, ale to Vam zase mnoho nerekne o vlastnikovi.

> Nevite o necem "primo od zdroje", kde jsou tyto udaje? Ta WWW page
> na cesnetu je slaba, neco jako bylo na tom gopheru.

Zkuste hledat na Alence (http://www.alenka.cz), vsiml jsem si, ze umi
hledat v databazich RIPE.

Anebo hledejte skutecne v RIPE na http://www.ripe.net, da se tam
doklikat k nejakemu WWW rozhrani whoisu. Ovsem uplne nejpohodlnejsi
je samotna sluzba whois, napr. ve tvaru namodro.cz at whois.ripe.net.
Ovsem na to musite mit klienta.

Zdravi,
  MA

*-=[ Marek Antos ]=-=[ ICQ: 13955905 ]=-=[ Internet Info, s.r.o. ]=-*
*-=[ LUPA - server o ceskem Internetu ]=-=[ http://www.lupa.cz/  ]=-*