DNS?

Petr Soucek petr at ryston.cz
Sun Nov 15 16:32:18 CET 1998

vp wrote:

> Ehm, a poradi mi konecne nekdo formular pro zadavani dotazu NE DO RIPE (kdyz uz CZ pry neni sync v RIPE)

Rekl bych, ze vcera doslo k aktualizaci vsech zaznamu v RIPE podle
CZ-NICu a zaznamy jsou nyni jiz ochraneny pomoci mnt-by, takze si je
nemuze kazdy menit, jak se mu zlibi.

> ale na primarni CZ nameserver, treba ten ns.eunet.cz? (kvuli proxy).

Pokud nemate nslookup (ne ten DOSovy) nebo jinou utilitu, tak se ptejte
treba pres

http://info.pvt.net/cgi-bin/toASCII/dig.htm

na NS zaznamy. Z toho, co tady psal p. Orsag bych usuzoval, ze na whois
serveru pro domenu cz se pracuje.

> Kazdopadne namodro.cz se 14.11. sesynchonizovala, asi rucne :)

Vsechny .cz se aktualizovaly.

Zdravi

Petr Soucek