pretizene servery?

Vlp vpetr at bigfoot.com
Tue Nov 17 14:27:41 CET 1998

U.S. proxy server znamena proxy server, ktery je na uzemi USA (funguje jako proxy, misto vas se prihlasi k serveru a vybere stranky a ty Vam pak posle - realtime transparentne), chytrejsi servery si umi zjisti dle IP adresy lokalitu pocitace, neni to ostatne neresitelny problem.. (viz Winroute a pod..? ta apl. v Jave na trasovani)

Hloupejsi servery si zase umi zjistit podle domeny (COM, CZ) alespon zarazeni pocitace... Takze na ne staci pristupovat z PC bez DNS zaznamu.

Ten konkretni server daval permanentne chybu, i pri pozadavku na jine URL "xxx.com?5454" ale pres ten US pocitac sel v pohode... Velmi zajimave.

vp