PPP z W95 bez modemu

radek.cervinka at debis-oasa.cz radek.cervinka at debis-oasa.cz
Fri Nov 20 12:03:38 CET 1998

Ve WIN95 je mozne doinstalovat prime propojeni kabelem, pres ktere je mozne
pouzit IPX. Na NT pak existuje null modem. Jina moznost (napr. TCP) ve W95
neni, kdysi jsem se o to zajimal a konzultoval problem i s MS hotline. Sam
jsem vsak vyse popsanou moznost prakticky nezkousel.

S pozdravem		Cervinka Radek