PPP z W95 bez modemu

Martin Patka smartin at mikroservis.cz
Sat Nov 21 01:55:41 CET 1998

Zdravim,

>Ve WIN95 je mozne doinstalovat prime propojeni kabelem, pres ktere je mozne
>pouzit IPX. Na NT pak existuje null modem. Jina moznost (napr. TCP) ve W95
>neni, kdysi jsem se o to zajimal a konzultoval problem i s MS hotline. Sam
>jsem vsak vyse popsanou moznost prakticky nezkousel.

do W95 je mozne doinstalovat "nullmodem" i pro TCP/IP.  Tohle s uspechem
pouzivame pro pripojeni pres pronajate linky, kdy se vlastne navazene
spojeni
pres LL modemy chova jako "direct connection". Bohuzel uz si nepamatuju,
odkud jsem ovladac stahnul - ale mam ho na
ftp://ftp.mikroservis.cz/pub/drivers/ll
(FTP je pristupne pouze v noci). Nainstaluje se to misto normalniho modemu a
nastavi se "direct connection". Bohuzel to chce vyuzivat stale dialer - ale
tam je
mozne nastavit do cisla "1" a tonovou volbu, aby "konektovani" bylo co
nejrychlejsi.
Jmeno muze byt libovolne (xxx), heslo nemusi byt vyplneno.....

BTW: MS hotline je velice usmevna vec - pokud si poridite CD s TechNet, tak
jste uplne stejne chytry jako oni a navic si usetrite za telefon...
K tomuto nazoru jsem dospel asi po peti pokusech, kdy jsem dostal do pismene
stejnou odpoved, jakou jsem vycetl na tech CD.....
Teda pokud mate na mysli hotline v CR u firmy... sakra, ted jsem zapomel
jmeno...
Ale taky maj ve jmenu neco "mekkeho"...

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin at mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin