"transparent" cache sucks -- opet

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Thu Nov 26 13:58:13 CET 1998

> Posledni dobou mame opet nejake problemy s transparentni cachi
> pasnetu. Vraci pulky souboru, aktualizace na serveru se projevuje az
> za 24 hodin, cachuji se i domaci servery atd. Bohuzel jsem nikde
> nenasel osobu zodpovednou za provoz. Vi nekdo z teto konference na
> koho se mame obratit? Mate nekdo podobne problemy?

Mam podobne problemy a resim je pouzivanim cache jineho ISP :-(

IMHO ta transparenentni cache je na TEN-34, na jejich webu je e-mail
info at www.ten34.ces.net, URL se seznamem resitelskeho tymu by melo byt
http://www.ten34.ces.net/docs/resitele.html, osobne jsem kdysi komunikoval
s Mirkem Jindriskem, ktery ovsem IMHO nema cache osobne na starosti.

Zajimave stranky jsou i na http://cache.vslib.cz/