"transparent" cache sucks -- opet

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Thu Nov 26 16:38:42 CET 1998

> To lze? myslel jsem, ze kdyz jsem uvnitr ten34, tak mi od
> transparentni kese nepomuze ani svecena voda.

Transparentni proxy IMHO odchytava zadosti jdouci na port 80. HTTP na
jinem portu IHMO neodchyti. Zadosti do proxy jdou pres jiny port (8000,
8080, 3128...), takze transparentni proxy  by se to nemelo tykat.

Pokud jsou s Cisco Cache Engine nejake obektivni potize, snad by mohlo byt
mozne uprednostnit napr. reseni firem Inktomi nebo Cacheflow. Doufam, ze
CCE zatim nebyla zaplacena a ze je mozno ji vratit.