"transparent" cache sucks -- opet

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Fri Nov 27 13:01:10 CET 1998

On 26 Nov 1998 16:39:07 +0100, Petr Nachtmann <petrnach at natur.cuni.cz> wrote:

> Transparentni proxy IMHO odchytava zadosti jdouci na port 80. HTTP na
> jinem portu IHMO neodchyti. Zadosti do proxy jdou pres jiny port (8000,
> 8080, 3128...), takze transparentni proxy  by se to nemelo tykat.
>
> Pokud jsou s Cisco Cache Engine nejake obektivni potize, snad by mohlo byt
> mozne uprednostnit napr. reseni firem Inktomi nebo Cacheflow. Doufam, ze
> CCE zatim nebyla zaplacena a ze je mozno ji vratit.

Objektivni problem s Transparentni cache na TEN-34 je IMHO v tom, ze
nejak vazne komunikace mezi uzivateli a spravci te cache. Prosil jsem
naseho zastupce v resitelskem tymu TEN-34 CZ, aby kontektovat resitele
cache, ze by bylo vhodne, aby se vyjadril k vecem, ktere se probiraly
v teto skupine. Ten mu napsal, ale nic se nestalo.

Ja netvrdim, ze ta cache nefunguje, ale informacni vakuum napr. o CCE
je dokonale.