Netscape je problem ?

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Thu Oct 1 14:48:12 CEST 1998

On Wed, 30 Sep 1998, Zdenlk Mazanec wrote:

> Ach jo Adame, vazne by to neslo trosku mene arogantne? Myslim, ze mas na
> vic, nez na stirani kohokoliv, kdo se ma na co zeptat. Mimochodem, netscape
> neumi poradne ani HTML 4.0 o CSS ani nemluve.
>                    Zdenek Mazanec

Arogance prameni z toho, ze podobne nesmysly dotaz vzneslo v ruznych
konferencich behem poslednich nekolika tydnu vice lidi. Vzdy s tim, ze
Netscape je kram, coz mi prijde u browseru pro X platform trochu
nespravedlive.

Tomas Trapl v nektere z konferenci poznamenal, ze obrazek pozadi tabulky
ci bunky by mel jit nastavit pres option style CSS, v zadnem pripade pres
BACKGROUND (aneb mne zcela spravne setrel) =)

NN4 vyrazil na svou pout v dobe, kdy HTML4.0 melo do ustaveni sve
specifikace jeste nekolik dlouhych mesicu. CSS poradne neumi, coz mrzi
hodne lidi a je to NN hodne na skodu. =(

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz