Netscape je problem ?

Zdenlk Mazanec bluehawk at cesnet.cz
Tue Oct 6 10:21:43 CEST 1998

>konferencich behem poslednich nekolika tydnu vice lidi. Vzdy s tim, ze
>Netscape je kram, coz mi prijde u browseru pro X platform trochu
>nespravedlive.

No, nema se cenu prit o tom, ktery browser je lepsi. Na to muzeme mit kazdy
jiny nazor a vsichni budeme mit ze sveho vlastniho pohledu pravdu.
Je fakt, ze NN je jediny browser, ktery bezi snad na vsem. V tom je nejlepsi
a kazdy soudny clovek mu to musi priznat.

>Tomas Trapl v nektere z konferenci poznamenal, ze obrazek pozadi tabulky
>ci bunky by mel jit nastavit pres option style CSS, v zadnem pripade pres
>BACKGROUND (aneb mne zcela spravne setrel) =)

To ma pravdu, jenze -alespon me- to funguje jen pokud je obrazek dostatecne
velky v obou smerech. Coz me stalo asi tak 10 hodin casu a trosku jsem za to
na NN pak zlobil.

>NN4 vyrazil na svou pout v dobe, kdy HTML4.0 melo do ustaveni sve
>specifikace jeste nekolik dlouhych mesicu. CSS poradne neumi, coz mrzi

To je mozne, ale od te doby vyslo uz tolik aktualizaci, ze tenhle argument
je malicko mimo misu.
Pokud jde o CSS, myslim, ze vetsina der v implementaci je zpusobena snahou
aby to, co jim chodi, chodilo na vsech platformach. Opet je dost
diskutabilni, zda je to spravny postup v dnesnim svete Wintel pocitacu a
perfekniho marketingu MS.
Zdenek Mazanec