e-mail -> sms

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Mon Oct 12 11:14:01 CEST 1998

Pavel Ruzicka wrote:

> [...]

To nasledujici reseni je OK, ale ma to jednu podstatnou vadu v koncepci:
predstavte si (bohuzel dost casty pripad), ze si presmerujete takto
postu jeste nekam. Ta cilova adresa prestane fungovat, dostanete zpravu,
ze Vas forward neuspel, ale tato zprava se doruci take podle toho
aliasu, tj. na nefungujici adresu a dostanete zpravu, ze to nejde... az
uplne ztraty trpelivosti administratora systemu (ktery mozna dostava
kopie zprav o chybach). V kazdem pripade az do vycerpani kvoty na mail
(pokud ji nemate, tak do zaplneni spoolu). Urcite se stanete popularni
osobou.

Netreba podotykat, ze tyto chyby muze dostavat i spravce kazdeho mailing
listu, kam jste prihlasen.

Takze rozhodne ne pres pouhy alias, ale pres filtr, ktery si da pozor,
co posle (tedy, od koho ten mail posle dal).

--
b.m.
Bohumil Michal
mailto:michal at fee.vutbr.cz