SMS na Paegas

Premysl Krcmar PREMYSL.KRCMAR at vslib.cz
Tue Oct 13 19:32:41 CEST 1998

   Tak jeste jednou :

 tato sluzba je zdarma na kazdou verzi tarifu (na Twista asi ne)
 nemusite mit vubec nic zavedeneho, pokud chcete mit jeste svou
 E-mailovou adresu, klidne, jeji zavedeni stoji 50 Kc.
  Ja mam svou E-mail zaveden na sve jmeno a maily mi chodi, pokud
 mi ale nekdo posle E-mail na cislo, tak nedojde. Netvrdte mi ze
 to je kvuli tomu ze nemuzu mit oboji, nebot to jde oboji a znam
 plno lidi kteri to tak maji a funguje jim to.
  Pokud to nefunguje tak muzete psat adresu ve vsech moznych
 tvarech a nic vam neprijde ...

         je to asi tak jedine rozcarovani co s Paegasem mam...

                      P. Krcmar