provozovani tenetu

Zdenek Hladik hladikz at infima.cz
Wed Oct 14 22:03:26 CEST 1998

On 14 Oct 1998 20:10:04 +0200, aha at pinknet.cz (Adam AHA Hauner) wrote:

>*** nechtel bych vam narusit vas obraz o slusnosti, ale neni na miste
>spise sluvko SSH (jakozto secure shell)?
>
>                                                Adam Hauner
>
>--=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--

BTW SSL telnet taky existuje, ale Secure Shell (SSH) je asi mnohem
rozsirenejsi. Funguje to zhruba stejne..

SSH podporuje i kompresi dat, takze na dnesnim prumernem Pentiu je
komunikace i pres sifrovani PODSTATNE rychlejsi!!!

Je to zpusebeno i tim ze je eliminovan efekt sdruzovani odesilanych
znaku (ted jsem zapomel jak se tahle nehezka funkce TCP/IP jmenuje )

Proste pokud busite na terminalu, tak odesilajici strana vzdycky po
kazdem znaku jeste chvilku pocka jestli nechcete psat vic znaku. Ze by
je poslala v jednom paketu. Ta chvilicka je bohuzel odvozena od doby
mezi poslednim odeslanym a prijatym paketem. Takze cim pomalejsi
spojeni tim vice ho zpomali !!!

Kdysi v dobe pomalouckych linek a mnoha telnet spojeni to asi usetrilo
dost pasma (i kdyz ta hruza pri nejake interaktivni praci), dnes uz to
asi opodstatneni nema. Nevim ani zda to maji v sobe WINDOZY. pamatuju
ze snad jeste LINUX RH4 mel nekde podmineny preklad zda to chcete ci
ne..

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ