Opet cache {RE: Anonymnejsi maily}

Jiří Kuchta Kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Mon Oct 19 09:48:44 CEST 1998

> Treba proto, ze ta cache je nasazena aby zmensovala datovy provoz ?
> Zakazeme hotmail, zakazeme jine remailery, zakazeme tisic dalsich veci a
> krome toho, ze se bude muset koupit dalsi masina aby to stihaly prislusne

... trochu z jineho soudku. Dalo by se oznamit, jakou ma cache
expiraci a zda ji lze nejak urychlit ? Jde mi o to, ze jsem nedavno
tahal nekolik nekolikamegovych souboru a prenos skoncil nekde v jedne
ctvrtine. Jenomze ted pri kazdem novem pokusu dostanu bleskove z kese
prave onen kousek. Jak a kdy se mohu dostat k puvodnimu celemu
souboru ?