Jak ziskat pres proxy soubor jehoz prenos byl prerusen (Re: Opet

Hynek Med hynek at ein.cz
Mon Oct 19 13:04:08 CEST 1998

On 19 Oct 1998, Jiří Kuchta wrote:

> ... trochu z jineho soudku. Dalo by se oznamit, jakou ma cache
> expiraci a zda ji lze nejak urychlit ? Jde mi o to, ze jsem nedavno
> tahal nekolik nekolikamegovych souboru a prenos skoncil nekde v jedne
> ctvrtine. Jenomze ted pri kazdem novem pokusu dostanu bleskove z kese
> prave onen kousek. Jak a kdy se mohu dostat k puvodnimu celemu
> souboru ?

Proxy server by mel tyhle "kousky" dotahovat, zrejme to CCE nedela.. Je
moznost poslat pozadavek na tentyz soubor s Pragma: no-cache (s reloadem),
coz je nekdy velmi prolematicke, funguje napriklad udelat si malou html
stranku s <A href="http://xx.xx/xx/xx.exe">, podivat se na ni lynxem a
zmacknout x misto enteru (coz prinuti proxy server prislusny soubor
reloadovat poslanim zmineneho Pragma: no-cache). Dalsi moznost je pouzit
http://xx.xx/xx/xx.exe?234892839048230948, coz je HTTP pozadavek na tyz
soubor, lec s jinym URL, ktere urcite cachovane nebude..

Hynek