Anonymnejsi maily

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Mon Oct 19 21:59:11 CEST 1998

On 19 Oct 98 at 12:53, Lazo Igor wrote:

> Ja ji nechci rusit ! Jen bych poprosil zapsat par bajtu do konfigurace.

    Mozna si jen nerozumime. Rikate-li ze by to www.hotmail.com chtelo
zaradit mezi "sajty na ktere se jde primo", znamena to, ze chcete
transparentni proxy cache pro komunikaci s timto serverem zrusit, nebo ji
("Ja ji nechci rusit!") rusit nechcete ... ?

> Znova: ja nechci rusit cache ! Takze mirne zvyseny podil spatne
> identifikovatelnych dopisu neni vysledkem instalace cache, ale
> absence par radku v konfiguraci. Na vykonnost cache to bude

    Obavam se tedy, ze budete muset ozrejmit, co, kdyz zruseni cache pro
Hotmail tim neni, chcete temi nekolika radky konfigurace dosahnout.

> Jen mi neni jasne, proc tolik lidi obhajuje absenci par radek textu,
> ktery by prokazatelne byl uzitecny.

    Mozna z nepochopeni toho, kam vlastne smeruje vas navrh.

                                        S pozdravem

                                                    Dan

Dan Lukes            tel: +420 2 24102204, fax: +420 2 24102301
root, postmaster (and *master) of FIONet, webmaster of KolejNET
Administrator   of    www.antispam.cz's    spammer    blacklist
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz